Foorumi

.
Foorumissa ei vaadita rekisteröitymistä tai nimellä kirjoittamista. Kuka tahansa voi kirjoittaa viestejä nimettömänä, ns. Guest -käyttäjänä. Foorumille rekisteröityminen ei ole toistaiseksi mahdollista [ehkä myöhemmin].

Guest  

Welcome Guest, please login or register.

Pages: [1]
 ReplyNotify RSS feed   
Topic: Huoltoliikkeiden vähyys
Guest
Huoltoliikkeiden vähyys
on: 11.01.2020 10:35

Moikka,


Minua pännii toi huoltoliikkeiden vähyys. Asutaan Haminassa ja lähin huoltoliike on kuulemma pääkaupunkiseudulla. Itse olemme aika kädettömiä huoltojen suhteen. Osaamme juuri ja juuri ne pumput puhdistaa, mutta kaikki muu on ihan hakusessa. Löytyykö täällä joku joka enemmän ymmärtää kyseisten laitteiden päälle js voisi käydä tsekkaamassa ? Siirtohälyytys tulee päivittäin, no sen saa kuitattua toistaiseksi. Putken pitäisi olla auki ja on sieltä jotain joskus valunutkin…

Aika epätoivoinen olo jos joutuu turvautumaan tuokon kaukana olevaan huoltomieheen.


Guest
Re: Huoltoliikkeiden vähyys
on: 09.02.2020 15:35

Täälläkin on lähimpään huoltoon 120km.

Pari kertaa tehnyt siirtohälytyksen tässä kuussa, äsken viimeksi. Oli kuitenkin pumpannut eli pinta-anturissa vika. Kokeilin kääntää sitä eri asentoon ja toimi ehkä paremmin. Pitäisi ehkä lyhentää sen johtoa kun se kelluu paskan päällä niin eihän se käänny ollenkaan pystyyn. Se on nippusiteellä kiinni. Pumppukin höyrysi, kestääköhän sekään kuivakäyntiä kauan?


Guest
Re: Huoltoliikkeiden vähyys
on: 10.02.2020 12:54

ei varmasti tee "tyhjänä" käyminen hyvää pumpulle. Kyllähän se kuivuu, hyvä ettei hajonnut.


Guest
Re: Huoltoliikkeiden vähyys
on: 03.09.2020 10:03

Alkuperäinen viesti on kylläkin jo alkuvuodesta, mutta tiedoksi kuitenkin että Loviisasta löytyy hyvä huoltofirma: Eteläsuomen jätevesitekniikka Oy (http://www.jatevesitekniikka.fi/). Hyvää ja asiantuntevaa palvelua! En siis itse edusta ko. firma mutta käytän kylläkin itse sen palveluja, joten voin suositella.


Pages: [1]
 ReplyNotify RSS feed   
WP Forum Server by ForumPress | LucidCrew
Version: 1.7.5 ; Page loaded in: 0.071 seconds.

Remonttireiskan ylläpito ei vastaa foorumin tietojen oikeellisuudesta eikä tietojen käytön aiheuttamista välittömistä tai välillisistä vahingoista. Kirjoitusten kopiointi muualle julkaistavaksi on kielletty.
.

(tätä kirjoitusta luettu tänään ja eilen 37 krt)